Medijsko središče

10 / Novice

OBČINA IZOLA
COMUNE DI ISOLA
Sončno nabrežje 8
Riva del sole 8
SI-6310 Slovenija

ID za DDV: SI16510801

T +386 5 66 00 100
E posta.oizola@izola.si

VLOŽIŠČE, uradne ure
Ponedeljek 8:00 - 12:00
Torek 8:00 - 12:00
Sreda 8:00 - 12:00 in 14:00 - 17:00
Četrtek 8:00 - 12:00
Petek 8:00 - 12:00

29. januarja 2020
Stališče vodstva občine Izola do ključnih točk poročila Nadzornega odbora

Glede na vprašanja, ki se v javnosti pojavljajo v povezavi s poročilom Nadzornega odbora Občine Izola v zadevi R Mercuri, želi vodstvo občine predstaviti svoje stališče.Župan se je Nadzornemu odboru (NO) zahvalil za opravljeno obsežno delo analize dogajanja in postopkov glede odškodninske tožbe podjetja R Mercuri. V odzivnem poročilu je tudi že navedel nekatere ukrepe, ki bodo takšne zaplete v prihodnje preprečevali. Pravdni postopek pred sodišči v tej zadevi je bil, razen vložene vloge za revizijo in vložene vloge za dopustitev revizije pred Vrhovnim sodiščem, zaključen še pred njegovim prevzemom mandata. Eden od županovih prvih ukrepov je bil tudi pogovor z organi pregona, ki jim je Občina Izola že v prvi polovici leta 2019 predala vso dokumentacijo primera, vključno s celotnim spisom, kar je zapisano tudi v sporočilu za javnost z dne 13. maja 2019. V tem delu torej priporočilo NO ni bilo potrebno.

Poslovnik NO in Statut občine določata, da je NO, v primeru da ugotovi utemeljen sum, da je nadzorovana oseba ali odgovorna oseba storila prekršek ali kaznivo dejanje, dolžan svoje ugotovitve posredovati pristojnemu organu pregona. Prav tako je določeno, da če NO ugotovi hujšo kršitev predpisov ali nepravilnosti pri poslovanju Občine, ki so opredeljene v poslovniku nadzornega odbora, mora o teh kršitvah v petnajstih dneh od dokončnosti poročila obvestiti pristojno ministrstvo in računsko sodišče. Župan torej nima formalnih pristojnosti seznanjati pristojne organe z vsebino poročila NO, tudi sicer so pristojni organi prejeli celotni sodni spis, tako, da imajo na razpolago vso dokumentacijo, kot tudi zakonske pristojnosti, da opravijo razgovore z vsemi vpletenimi in ustrezno ukrepajo, v kolikor ugotovijo nepravilnosti.

Služba notranje revizije je bila ukinjena z Odlokom o organizaciji in delovnem področju Občine Izola, ki ga je v drugem branju potrdil Občinski svet Občine Izola na 4. izredni seji, decembra 2019. Kljub formalni ukinitvi službe, v kateri že dalj časa ni bilo zaposlenih delavcev, pa je občina podvržena rednemu revidiranju bilanc, kar izvaja s pomočjo zunanjih pooblaščenih notranjih revizorjev. Naloge notranje revizije v Občini Izola bi lahko izvajala le oseba, ki je po opravljenem posebnem izobraževanju pridobila naziv državni notranji revizor oz. preizkušeni državni notranji revizor in je vpisana v register. V teku so pogovori med občinami Izola, Koper, Piran in Ankaran, da bi za določena področja dela, med njimi tudi za notranjo revizijo, ustanovili skupno občinsko upravo. To bi pomenilo, da bi zaradi sinergije ukrepa z nižjimi stroški dobili tudi učinkovitejšo strokovno službo notranje revizije.

Vodstvo občine je Nadzornemu odboru v roku že poslalo pisno odzivno poročilo, ki je javnosti dostopno.

Nazaj na seznam novic
Arhiv novic
KOLEDAR
< april 2020 >
PO TO SR ČE PE SO NE
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

NOVO NA PORTALU

8. aprila 2020
OBVESTILO O PODALJŠANJU RAZPISNIH ROKOV

! ! ! Občina Izola obvešča, da je rok za izpolnitev obrazca izolskih podjetni...


Za pravilno oddajo PRIJAVE NAPAKE vas prosimo, da izpolnite spodnja polja
Per la corretta presentazione della DESCRIZIONE DELL'ERRORE si prega di compilare tutti i campi sottostanti


×
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!