Medijsko središče

10 / Novice

OBČINA IZOLA
COMUNE DI ISOLA
Sončno nabrežje 8
Riva del sole 8
SI-6310 Slovenija

ID za DDV: SI16510801

T +386 5 66 00 100
F +386 5 66 00 110
E posta.oizola@izola.si

VLOŽIŠČE, uradne ure
Ponedeljek 8:00 - 12:00
Torek 8:00 - 12:00
Sreda 8:00 - 12:00 in 14:00 - 17:00
Četrtek 8:00 - 12:00
Petek 8:00 - 12:00

18. marca 2016
Z novim filmom in prenovljeno celostno podobo optimistično v novo sezono

Danes dopoldne se je v Art kinu Odeon odvila predstavitev novega promocijskega filma Izole in nove celostne grafične podobe Turističnega združenja Izola. V letu 2016 se bodo v združenju namreč osredotočili na digitalno obliko promocije, ki sloni na sodobnih oblikovalskih pristopih. 

Leto 2015 je bilo uspešno leto za izolski turizem. Na Turističnem združenju pričakujejo, da bo tako uspešna tudi turistična sezona 2016. »Skladno s svetovnimi trendi bomo vedno večji poudarek dajali digitalni obliki promocije z uporabo spletnih medijev. Nova grafična podoba, ki jo je pripravila ekipa Zavoda Riiba, pa bo imela ključno vlogo tudi pri grajenju turistične znamke,« je po predstavitvi promocijskega filma povedal direktor Turističnega združenja, Dean Kocjančič.

Turistična znamka temelji na opornih točkah, ki se v mestu, bogatemu s tradicijo, kulturnimi in športnimi dejavnostmi ter kulinariko, ponujajo kar same. »Izolo predstavljamo kot staro ribiško mesto, čigar podoba, ljudi in utrip je skozi stoletja oblikovalo morje. To je kraj, kjer se lahko obiskovalci povežejo s prebivalci in mestnim utripom, kar zagotavlja odlično turistično izkušnjo,« je še povedal Kocjančič. Znamko in njeno zgodbo bodo še dodatno krepili z vsebinami o kraju in ljudeh, ki jih bodo redno objavljali preko spletnih socialnih omrežij in spletne strani. S tem želijo na daljši rok ustvariti trdnejšo povezavo med znamko in krajem ter posledično tudi obiskovalci.

Prvi korak k novi podobi je bila izdelava promocijskega filma, ki je bil danes tudi premierno prikazan. Daljšo in krajšo verzijo filma si lahko ogledate na povezavi: https://vimeo.com/visitizola. Zbrane so v Art kinu Odeon pozdravili tudi igralci, ki so nastopili v filmu in pa fotograf Mitja Božič, ki je to promocijsko zgodbo tudi ustvaril. Dogajanje je z glasbeno točko popestril Rudi Bučar; njegova pesem je namreč tudi del novega izolskega filma.

Predstavniki Zavoda Riiba so nadalje predstavili novo celostno grafično podobo, ki je nastala z mislijo na tradicijo Izole kot obmorskega ribiškega mesta in na osnovi podob, ki se najpogosteje pojavljajo v tem okolju. Kot prvo orodje digitalne promocije so izbrali socialno omrežje Instagram, kjer Izoli (VisitIzola) v slabih treh mesecih sledi več kot 500 sledilcev.

Več informacij o novostih in aktivnostih v turistični sezoni 2016 in novem konceptu celostne grafične podobe: Izjava TZ in predstavitev CGP

Nazaj na seznam novic
Arhiv novic
KOLEDAR
< avgust 2017 >
POTOSRČEPESONE
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Prijavite se na E-obvestila in bodite tako na tekočem z dogajanjem v naši občini.

Prijavi se zdaj

NOVO NA PORTALU

18. avgusta 2017
Sobotni zabavni program prestavljen na nedeljo zaradi slabega vremena

Obveščamo vas, da na podlagi slabe vremenske napovedi za ta konec tedn...

PRIJAVA NA E-OBVESTILA

S prijavo se strinjate s splošnimi pogoji prejemanja E-obvestil.

×

HVALA

Vaša prijava je bila uspešna.

×