Medijsko središče

11 / POMEMBNA OBVESTILA COVID-19

OBČINA IZOLA
COMUNE DI ISOLA
Sončno nabrežje 8
Riva del sole 8
SI-6310 Slovenija

ID za DDV: SI16510801

T +386 5 66 00 100
E posta.oizola@izola.si

VLOŽIŠČE, uradne ure
Ponedeljek 8:00 - 12:00
Torek 8:00 - 12:00
Sreda 8:00 - 12:00 in 14:00 - 17:00
Četrtek 8:00 - 12:00
Petek 8:00 - 12:00

POMEMBNA OBVESTILA COVID-19

INFORMACIJE ZA OBČANE OB EPIDEMIJI KORONAVIRUSA

V občini Izola dosledno izvajamo ukrepe proti širjenju koronavirusa. Ob tem poudarjamo, da smo za ustavitev širjenja epidemije odgovorni vsi, zato pozivamo vse občanke in občane, da ravnajo odgovorno in skladno z navodili pristojnih služb.

_____________________________________________________________________________________________

Nujne telefonske številke

Zdravstveni dom Izola Nujna številka ob sumu na okužbo s koronavirusom Od ponedeljka do petka

med 7. in 20. uro

05 66 35 010

Civilna zaščita Občine Izola Oskrba onemoglih starejših v samoizolaciji Od ponedeljka do petka

med 8. in 15. uro

051 609 392

Državni klicni center za informacije o koronavirusu Zanesljive informacije v zvezi z novim koronavirusom Vsak dan med 8. in 20. uro

080 14 04

 


Najnovejša obvestila

27. novembra 2020
Kratka informacija o stanju/poteku epidemije v Obalni regiji

Ugotavljamo, da je v Obalni regiji potek epidemije pod nadzorom. Kljub hitremu porastu okužb v zadnjem času se je stanje le umirilo. Lokalno se pojavljajo določena žarišča okužbe. Trenutno sta to dva domova za ostarele, in sicer v Izoli in Luciji. Oba imata vzpostavljeno rdečo cono, v katero so preselili okužene oskrbovance doma. V Luciji je bilo dne 25. 11. 2020 skupno okuženih 68 oseb (od tega 23 zaposlenih), v Izoli pa 47 oseb (od tega 12 zaposlenih). Stanje v obeh domovih je pod nadzorom, delo poteka po ustaljenih protokolih.

Na dan 25. 11. 2020 je v posamezni občini naslednje število aktivno okuženih:
MESTNA OBČINA KOPER – 216,
OBČINA PIRAN – 135,
OBČINA IZOLA – 106,
OBČINA ANKARAN – 9.
Skupaj je torej bilo dne 25. 11. 2020 v Obalni regiji 466 aktivno okuženih.

Ocenjujemo, da je stanje v regiji stabilno in pod nadzorom. Regijska CZ je v stalnem kontaktu s CZ posameznih občin, ki dnevno spremljajo stanje na terenu in bi v primeru poslabšanja sprejele dodatne potrebne ukrepe za zajezitev in obvladovanje epidemije.

Občine nudijo pomoč ranljivim skupinam

Ob razglasitvi epidemije so obalne občine oblikovale krizne štabe ter aktivirale občinske štabe CZ, z namenom zagotavljati nepretrgano izvajanje socialnovarstvenih programov in nudenja pomoči ogroženim ter ranljivim skupinam. Sprejeti so bili tudi dodatni ukrepi za blažitev posledic epidemije (npr. oprostitev plačila najemnine in takse za uporabo javne površine, zagotavljanje nujnega varstva v vrtcih, toplih obrokov za učence, omogočeno je brezplačno parkiranje ipd.).

Programi in ukrepi po posameznih občinah

V Mestni občini Koper izvajanje aktivnosti in ukrepov na lokalni ravni koordinira krizna skupina, ki jo koordinira direktorica občinske uprave, vodi pa župan. Krizna skupina dnevno spremlja izvajanje ukrepov in omejitev za zajezitev in obvladovanje epidemije COVID-19. Na podlagi sklepa Poveljnika CZ RS je aktiviran tudi občinski načrt zaščite in reševanja, s katerim je aktiviran občinski štab CZ v operativni sestavi. Občina vse pomembne informacije za občane objavlja na svoji spletni strani: https://www.koper.si/sl/splosne-informacije/

Mestna občina Koper je v času epidemije omejila poslovanje občinske uprave; sicer nemoteno deluje, vendar veljajo omejitve glede sprejemanja strank, večji del poslovanja se opravlja elektronsko. Občanke in občani ter drugi uporabniki lahko v času uradnih ur pokličejo na telefonsko številko 05/66-46-100 (centrala) oziroma na druge številke posameznih uradov oziroma služb ali pošljejo elektronsko sporočilo na obcina@koper.si .

Občina zagotavlja nepretrgano izvajanje socialnovarstvenih programov ter je njihov obseg v času epidemije še okrepila. Ogroženim in ranljivim občanom se zagotavlja nakup in dostavo živil oziroma zdravil. Občanke in občani lahko dostavo toplih obrokov, pomoč na domu, varovanje na daljavo, nujno dostavo hrane, higienskih pripomočkov in zdravil ter prevoz starejših oseb obrnejo na Gerontološki center Koper (Program Vitica) na številki 030/710-007. Osnovne šole na območju Mestne občine Koper pripravljajo tople obroke za učence vseh razredov, ki si to želijo. Prava toplega obroka je za učence, ki so po odločbi centra za socialno delo upravičeni do subvencioniranega kosila, brezplačna.

Na voljo je več številk za psihosocialno pomoč: 070 550 704 ali 05 66 21 830 – Slovensko nacionalno združenje za kakovost življenja Ozara (OZARA); 05 662 14 84 – Slovensko združenje za duševno zdravje, Dnevni center Šentmar Koper (ŠENT) in 031 388 591 – Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Koper (SCOMS).
Mestna občina Koper tesno sodeluje z zdravstvom (ZD Koper in SB Izola), izvajalci socialnovarstvenih programov (CSD, RKS ..) ter domovi za starejše občane (ODU Koper) ter v primeru potreb zagotavlja pomoč prostovoljcev pri izvajanju nalog in ukrepov povezanih z epidemijo nalezljive bolezni COVID-19. Trenutno zagotavljajo pomoč RSK OZ Koper pri SB Izola (2 prostovoljca) in PGD Hrvatini pri ZD Koper (4 prostovoljci). Vzpostavljena je evidenca prostovoljcev CZ, ki so pripravljeni pomagati v primeru potrebe.

V občini pozorno spremljajo stanje epidemije nalezljive bolezni Covid-19. Trenutno se je stanje stabiliziralo, tako da dodatni omejitveni ukrepi na lokalni ravni niso bili sprejeti. Javni prevozi se opravljajo skladno z ukrepi in omejitvami odlokov Vlade RS (trenutno vozilo le taksi prevozi). Javne sanitarije, tržnica in igrišča ostajajo odprti. Negospodarske dejavnosti (javni zavodi) se izvajajo skladno s predpisanimi omejitvami.
Za blažitev posledic epidemije bo Mestna občina Koper pomagala svojim občanom in drugim subjektom. Najemniki poslovnih prostorov, za katere velja prepoved neposrednega ponujanja in prodajanja blaga ter storitev, bodo oproščeni plačila najemnine. Gostinski in trgovski ponudniki bodo oproščeni plačila občinske takse za uporabo javne površine. Za starše, ki so zaposleni in varstva ne morejo zagotoviti na drug način, se zagotavlja nujno varstvo v vrtcih. Parkiranje je na vseh javnih parkiriščih Mestne občine Koper brezplačno.

V občini Piran so se občinske službe, Civilna zaščita, Center za socialno delo, Rdeči križ, JP Okolje Piran skupaj z vrtci, šolami, krajevnimi skupnostmi, predstavniki zdravstvenih in socialnovarstvenih programov ter drugimi skupno odzvali na izzive, ki jih je postavila epidemija.
Organizirano je nujno varstvo, med drugim tudi za razvojni oddelek. Za šoloobvezne otroke sta bila nabavljena 102 nova prenosna računalnika. Zagotovljeni so topli obroki v času šolanja na daljavo, tudi za dijake.

Starejšim občanom se zagotavlja pomoč na domu (trenutno je vključenih 109 uporabnikov), vključno s pripravo toplih obrokov v sodelovanju z Vrtcem Mornarček Piran, kot tudi nujni brezplačni prevozi preko programa Prostofer. Dnevni center Školjka Piran deluje in je na voljo uporabnikom, ki nujno potrebujejo dnevno varstvo in pomoč pri negi, ob upoštevanju vseh ukrepov za preprečevanje okužb.
Program Kažun Piran je s pomočjo dodatnih sredstev, ki jih je zagotovila Občina Piran, delil pomoč v obliki bonov za prehranske izdelke ter na terenu zagotavlja pomoč brezdomnim. CZ v programu zagotavlja osebno varovalno opremo in razkužila.

CZ dnevno spremlja stanje v Centru za starejše občane Lucija, kjer nudi logistično in drugačno pomoč. Za najbolj ranljive občane v času epidemije zagotavljajo nujne obroke in dodatne humanitarne pakete, za brezdomne osebe pa zagotavljajo tudi sanitarije in nemoten dostop do pitne vode.

Za osebe v stiski zaradi izgube službe bodo zagotovljena dodatna sredstva za kritje zdravstvenega zavarovanja ter za subvencije najemnin. Okrepljeni so ukrepi aktivne politike zaposlovanja, sofinancirane bodo dodatne zaposlitve preko programa javnih del.

S pomočjo prostovoljcev je zagotovljena nujna preskrba obolelih občanov.
Skupaj s strokovnimi službami skrbijo za to, da so občani deležni vseh rednih oblik pomoči ter jih o vseh oblikah pomoči informirajo preko telefonske številke Centra za socialno delo.

Kontaktne številke za osebe v socialni stiski:
05 671 12 300 – CSD Piran
Ob negotovosti in duševni stiski lahko pokličejo:
040 775 106 – psihologinja v ZD Piran
040 457 430 – dodatna psihološka podpora – v okviru RK Piran
070 550 704 in 05 66 21 830 – pomoč v primeru tesnobe – Ozara Slovenija
030 924 599 – Center za psihoterapijo in psihosocialno pomoč

Zagotavljanje materialne pomoči za socialno ogrožene
05 671 26 40 – Rdeč križ Piran

V občini Izola delavci komunalnega podjetja ob rednem delu izvajajo tudi čiščenje in dezinfekcijo. Razkužujejo tudi klopi in igrala otroških igrišč. Še naprej bodo lepili opozorila za varnostno razdaljo …

V izolski CZ so pripravili prijavnico za prostovoljce, ki bo v kratkem objavljena na spletni strani izolske občine. Skrbno spremljajo stanje v Domu upokojencev Izola, kjer nudijo logistično podporo in pomoč pri nujnih prevozih. Za vzpostavitev rdeče cone izven doma so bili izbrani prostori Doma paraplegikov v Pacugu. Za pomoč pri dostavi hrane do Pacuga so aktivirali prostovoljca gasilca in zagotovili vozilo Gasilske zveze Izola. 24. 11. 2020 je bil ob stavbi nameščen še bivalni kontejner, ki je namenjen za vzpostavitev čiste cone, garderobe za zaposlene.

Organizirano je varstvo za vse otroke, ki to potrebujejo. Prav tako v šolah pripravljajo tople obroke za osnovnošolske otroke in srednješolce, ki so upravičeni do brezplačne prehrane. Rdeči križ izvaja razdeljevanje pomoči vsem, ki to potrebujejo.

051 609 392 – kontaktna številka za oskrbo obnemoglih starejših v samoizolaciji

V občini Ankaran je prav tako organizirano nujno varstvo otrok, razkuževanje javnih površin, izvajanje nadzora nad Odloki Vlade RS o prepovedi zbiranja ljudi, prehajanja občinskih mej ter obveznega nošenja zaščitnih mask, pomoč starejšim občanom, kroničnim bolnikom in drugim osebam, ki bi potrebovale pomoč, predvsem na področju oskrbe z zdravili, živili in drugimi osnovnimi potrebščinami. Organizirani so tudi prevozi ranljivih skupin (starostniki, otroci), brezplačni topli obroki za učence in dijake, ki imajo subvencionirano prehrano, ter možnost plačljivega toplega obroka za vse ostale občane. V občini deluje mreža prostovoljcev za zagotovitev računalniške podpore in opreme za vse otroke, ki jo potrebujejo.

051 288 197 – kontaktna številka za oskrbo ogroženih in starejših občanov

Občine v Obalni regiji tesno sodelujejo z vsemi pristojnimi organizacijami (ZD, CSD, RK, NIJZ,…).
Vzpostavljeno imajo tudi svojo mrežo prostovoljcev, ki se jih lahko vključi v izvajanje nalog in ukrepov, povezanih z epidemijo nalezljive bolezni covid-19, v kolikor bi se izkazala potreba.

Občine vse aktualne informacije, vezane na epidemijo, objavljajo na svojih spletnih straneh, preko družbenih omrežij in lokalnih medijev.

Dodatne informacije so dostopne na telefonskih številkah občin.

Kontaktne številke:
MESTNA OBČINA KOPER: 05/66 46 100
OBČINA PIRAN: 05/67 10 300
OBČINA IZOLA : 05/66 00 100
OBČINA ANKARAN: 05/66 53 000

Podpora štab CZ Obalna

 

24. novembra 2020
Duševno zdravje mladih – Zmoremo drugače? Zmoremo skupaj?
okrogla miza

November je mesec preventive in v naši državi poteka vrsta aktivnosti, namenjenih ozaveščanju o različnih oblikah boja proti odvisnostim in boleznim. Zavod NewPrevent v sodelovanju s Centrom za kulturo, šport in prireditve Izola pripravlja pogovor s strokovnjaki, ki se ukvarjajo z mladostniki: o stiskah, ki jih otroci in mladostniki doživljajo v času protikoronksih ukrepov, o posledicah šolanja na daljavo in naraščanja uporabe digitalnih tehnologij; o vse pogostejših težavah v duševnem zdravju in vlogi ter poročanju medijev o dogodkih, povezanih z duševno stisko. Pogovor bo sklenjen s pomembnostjo sodelovanja javnih in nevladnih organizacij v skupnostnem pristopu pri nudenju pomoči mladostnikom.

V času epidemije se vse prevečkrat osredotočamo na duševne bolezni in motnje, veliko je informacij z negativnim predznakom, ki mladega človeka lahko plašijo. Namen pogovora je postaviti v ospredje pozitivna sporočila, uporabne nasvete: kako aktivirati svoje lastne vire moči za ohranjanje zdravega življenjskega sloga, predvsem pa povedati, kam in kdaj se obrniti po pomoč v lokalnem okolju, če je stiska velika.

Dogodek bo potekal danes, 24. novembra 2020, ob 18. uri v izolskem kulturnem domu. Zaradi epidemije bo neposredni prenos na družbenem omrežju Facebook, straneh Zavoda NewPrevent ter Ckšp Izola. Okroglo mizo bo moderirala Daša Šarkanj.

19. novembra 2020
Izolski dom upokojencev vzpostavil zunanjo enoto za okužene stanovalce

Po pojavu okužbe s koronavirusno boleznijo v Domu upokojencev Izola so prilagodili življenje stanovalcev z vzpostavitvijo zunanje enote v Pacugu.

Z današnjim dnem je v domu potrjenih 28 okužb s covidom-19, od tega 23 med varovanci in pet pri zaposlenih. Trenutno so pri vseh izraženi blagi simptomi. Večino okuženih stanovalcev so namestili v Domu paraplegikov v Pacugu, sicer namenjenem letovanju invalidnih oseb. Danes bodo tja prepeljali še devet obolelih.

Direktorica Doma upokojencev Izola, Romina Zajc, je povedala, da jih je najbolj skrbel odziv stanovalcev na informacijo o potrebni premestitvi, a so jo sprejeli z veliko mero razumevanja in z odobravanjem. »K temu je gotovo pripomoglo tudi odlično sodelovanje socialne službe in drugih zaposlenih v domu,« je pojasnila. »Vzpostavitev rdeče cone v Pacugu se je izkazala kot zelo pozitivna izkušnja. Odnosi, ki so se že prej gradili med zaposlenimi, so se zdaj še bolj okrepili; delujejo kot usklajen tim, zavzeto in povezovalno, s solidarnostjo do stanovalcev. Kako bo v prihodnjih dneh, je težko napovedati. Ravnamo se v skladu z vsemi priporočili stroke in se sproti prilagajamo situaciji,« še poudarja direktorica.

 

18. novembra 2020
Poziv k donaciji računalnikov za izolske osnovnošolce

Kot ste seznanjeni, je Vlada RS z odlokom odredila šolanje na daljavo. Žal je tudi v našem lokalnem okolju veliko učencev, ki zaradi nizkega socialno-ekonomskega položaja nimajo dostopa do računalniške opreme, potrebne za spremljanje učnih vsebin.

Občina Izola je v ta namen zagotovila 15.000 evrov proračunskih sredstev za nakup računalniške opreme, ki bo podarjena osnovnim šolam Vojke Šmuc, Livade ter Dante Alighieri. Poleg tega je šolam že razdelila nekaj rabljenih prenosnih računalnikov. S pozivom k naboru računalnikov pa se obračamo tudi na vas, dragi občani in druge organizacije.

Namizni računalniki, prenosniki ali tablice, ki jih podarjate, naj ne bodo popolnoma zastareli (prosimo, da že sami presodite, ali je oprema še uporabna za raziskovanje, učenje in pouk na daljavo). Za donacijo se dogovorite neposredno z osnovnimi šolami, katerih podatke navajamo v nadaljevanju.

Hvala, ker pomagate.

OŠ Vojke Šmuc
Kontaktna oseba: Vanja Lukežič
E-pošta: vanja.lukezic@guest.arnes.si
Tel. št.: 05 662 11 77

OŠ Livade
Kontaktna oseba: Anja Sever
E-pošta: anja.sever@os-livade.si
Tel. št.: 05 662 55 60

SE-OŠ Dante Alighieri
Kontaktna oseba: Massimiliano Bevitori
E-pošta: massimiliano.bevitori@dante-alighieri.si
Tel. št.: 05 662 52 40

12. novembra 2020
S kreativnostjo in srčnostjo za starejše

Letošnje leto je posebej negotovo. Težko je tudi starostnikom, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji. Od pomladi so deležni izolacije in odtegnitve obiskov, zaradi česar so se mnogi med njimi znašli v osebni stiski. Da bi jih z malo pozornostjo osrečili čim več, posebej pa tiste, ki so le redko deležni obiskov ali nimajo svojcev, se lahko pridružite kreativni dejavnosti.

Ana Petrič, direktorica Centra starejših Notranje Gorice in predsednica društva Skupaj za starejše, vabi državljane k pisanju prazničnih voščil za starostnike. Njen cilj je zbrati 21.000 voščil za 21.000 starejših.

Sodelujete tako, da z roko napišete kratko pismo ali voščilnico z lepimi željami in pozitivnimi mislimi. Pomembno je, da so črke dovolj velike in berljive. Po želji lahko tudi kaj narišete ali prilepite. Pismo do torka, 1. decembra, s pripisom »Mala pozornost za veliko veselje« naslovite na Ano Petrič, DEOS – Center starejših Notranje Gorice, Gmajna 7, 1357 Notranje Gorice, na hrbtno stran pa zapišete svoj naslov. V centru bodo vsako pismo pregledali, ga vložili v kuverto in nanjo napisali ime ter priimek enega od stanovalcev (da bi zagotovili varstvo osebnih podatkov).

11. novembra 2020
Obvestilo: brezplačni topli obroki za dijake iz socialno ogroženih družin

Od jutri, 12. novembra 2020 dalje, bo Občina Izola zagotavljala brezplačne tople obroke tudi izolskim dijakom iz socialno ogroženih družin.

Brezplačen obrok za dijake iz občine Izola bo v času izobraževanja na daljavo pripravljala Osnovna šola Vojke Šmuc Izola.

Do toplega obroka so upravičeni tisti dijaki, ki so z odločbo Centra za socialno delo (CSD) uvrščeni do 3. dohodkovnega razreda otroškega dodatka oziroma do 2. razreda državne štipendije. Brezplačen obrok pripada tudi dijakom, ki so nameščeni v rejniško družino.

Dijaki, ki so upravičeni do toplega obroka, se lahko prijavijo nanj na svoji šoli, ta bo podatke o upravičencih posredovala na Občino Izola. Prijava dijaka mora skupaj z osnovnimi podatki in skladno z navodili Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport (MIZŠ) vsebovati soglasje za posredovanje osebnih podatkov, in sicer za namen upravičenosti do toplega obroka v času izobraževanja na daljavo.

Srednješolci oziroma njihovi zakoniti zastopniki bodo obroke lahko prevzemali na Osnovni šoli Vojke Šmuc Izola, Prešernova cesta 4, vsak dan (od ponedeljka do petka), od 12. do 14. ure, pred vhodom za predmetno stopnjo – nasproti spomenika Vojke Šmuc.

9. novembra 2020
Brezplačne zaščitne maske za samozaposlene in mikropodjetja

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) v imenu Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) poziva samozaposlene in mikropodjetja z največ štirimi zaposlenimi k prevzemu brezplačnih zaščitnih mask.

Pred oddajo vloge si natančno preberite vsebino javnega poziva.

Pet milijonov mask bo na voljo za prevzem tako tako članom kot nečlanom OZS. Javni poziv bo odprt do vključno 15. 11. 2020. Upravičenec bo osebno prevzel zaščitne maske na tisti območni obrtno-podjetniški zbornici, na območju katere ima sedež podjetje.

9. novembra 2020
Šolanje na daljavo – ohranjajte dnevno rutino

Negotovo obdobje, ki ga živimo, nas vsakodnevno sooča z izzivi. Ena večjih preizkušenj za starše in šolajoče se otroke je gotovo izobraževanje na daljavo. Da bi obojim vsaj nekoliko olajšali proces šolanja od doma, v nadaljevanju podajamo zbrane praktične nasvete.

Otrok potrebuje dnevno rutino, saj mu ta daje občutek reda in pozitivno učinkuje na njegovo samopodobo. Z izdelanim urnikom natančno ve, kako bo potekal dan. Obenem se lažje prebije skozi manj prijetne dejavnosti, sploh če jim sledijo take, ki se jih veseli. Zato je priporočljivo vsak dan začeti enako. Otrok naj vstane in se pripravi, kot bi šel v šolo. Nato skupaj sestavite enostaven in razumljiv urnik. Po želji naj ga otrok okrasi z barvami in sličicami.

Če se kljub temu obotavlja, mu pomagajte. Dopustite mu, da si sam izbere vrstni red opravljanja nalog. Dogovorite se, koliko časa bo posvetil prvi nalogi, in načrtujte več krajših (nekajminutnih) odmorov. Otrok naj se vsake pol ure razgiba, kaj popije ipd. Če mora slediti pouku na daljavo, ga naučite izključiti zvok in sliko, ko začuti, da ne zmore več (pogovorite se z učiteljico oz. učiteljem, če se vam zdi, da je za vašega otroka takšen način dela preobremenjujoč; s skupnimi močmi boste zagotovo našli ustrezno rešitev, ki bo najboljša za otroka). In nikar ne pričakujte, da bo šolanje doma potekalo v takem časovnem okvirju kot v šoli. Količino snovi in hitrost usvajanja znanja prilagodite njegovim zmožnostim.

Če se otrok upira delu, skušajte obveznosti opravljati na zabaven način. Poiščite kakšen prijeten kraj, npr. park ali šotor sredi dnevne sobe, kjer bo delo zagotovo bolje steklo. Uredite mu kotiček, kjer bo opravljal šolsko delo, pri tem pa pazite, da v njegovem vidnem polju ne bo predmetov, ki bi motili njegovo zbranost.

V nekaterih družinah se dobro obnese tudi plakat/tabla, kamor z otrokom zapišete naloge in zadolžitve, ki jih otrok odkljuka, ko so opravljene. Podobno možnost nudijo lističi oz. kartice z zapisanimi zadolžitvami za posamezni predmet. Otrok npr. vsak dan izpolni nekaj kartic (določite število). Ko zaključi z obveznostmi, vam narejeno prinese na vpogled. Če po opravljenih nalogah sledi še majhna nagrada, je motivacija zagotovljena.

Razvijanje samostojnosti pri šolskem delu je dolgotrajen proces, ki ga je treba vaditi. Vzpodbujajte otroka k delovnim navadam, tako za šolsko delo kot hišna opravila. Ko bo spoznal, da je njegov trud obrodil sadove, bo bolj motiviran in samostojnejši. Ključno je, da ga pri tem nadzirate, saj sam vendarle ne bo zmogel vsega.

Vsak dan si vzemite tudi čas za dejavnosti, ki otroka veselijo in mu dajejo energijo. Dovolj časa mora imeti tudi za lenarjenje, sanjarjenje in prosto igro. Bližnjic pri vzgoji ni in otroci se zelo razlikujejo med seboj. Sprejmite jih takšne, kot so, z vso potrpežljivostjo in dobro voljo.

Vir: https://zastarse.si/

 

 

 

6. novembra 2020
Iz tedna v teden o novih koronaukrepih

Z današnjim dnem je znova dovoljeno:
– izvajati storitve zdravstvene pedikure,
– delovati specializiranim otroškim trgovinam,
– odpreti prodajalne, ki v pretežni meri prodajajo tehnično blago,
– delovati specializiranim prodajalnam za prodajo motornih vozil in koles,
– izvajati storitve prodajalnam, ki v pretežni meri omogočajo nakup pohištva,
– izvajati storitve na področju fotografske dejavnosti, fotokopirništva, urarstva in zlatarstva.

Od ponedeljka, 9. novembra:
– bo pouk v vseh osnovnih, glasbenih in srednjih šolah potekal na daljavo,
– bodo vrtci omogočali le nujno varstvo otrok za starše, ki ne morejo zagotoviti varstva na drug način.

Gibanje je še naprej omejeno na občine (z izjemami, kakršne so veljale spomladi).

Odloki so sprejeti za teden dni, nato bo sledila presoja o morebitnem podaljšanju.

5. novembra 2020
Od sobote v dežurni lekarni znova omogočena 24-urna preskrba z zdravili

Dežurna Lekarna Koper bo od 7. novembra 2020 delovala:

– od ponedeljka do petka od 19.00 do 7.30,
– ob sobotah od 13.00 do 24.00,
– ob nedeljah in praznikih od 12.00 do 24.00. Pred tem, natančneje od 8.00 do 12.00, bo lekarna odprta tudi za nenujno preskrbo.

Tel. 05 611 00 00

 

4. novembra 2020
Obvestilo uporabnikom knjižnice

Knjižnica je skladno z novim odlokom spet odprta, in sicer ob delavnikih, od 10. do 18. ure. Omogočen je prevzem naročenega ali rezerviranega gradiva ob izposojevalnem okencu glavnega vhoda, prav tako tudi vračilo (pred izposojevalnim okencem glavnega vhoda ali preko knjigomata).

Pred obiskom knjižnice gradivo predhodno naročite/rezervirate preko spletne aplikacije COBISS, storitve Moja knjižnica, ki deluje 24 ur dnevno, ali preko elektronske pošte knjiznica.izola@guest.arnes.si oz. telefona:  05 66 31 284 oz. 031 369 283 (ob delavnikih od 10. do 15. ure). Ostaja tudi plačljiva možnost pošiljanja gradiva po pošti.

Rok že izposojenega gradiva je avtomatično podaljšan do 2. decembra 2020.

Naročeno gradivo lahko prevzamete šele po prejetem obvestilu.

3. novembra 2020
Samoplačniško testiranje na SARS-CoV-2 v obalnih občinah

Samoplačniško testiranje na SARS-CoV-2 za dokaz prisotnosti COVIDA-19 je mogoče opraviti v treh obalnih občinah. Za odvzem brisa se je treba predhodno naročiti. Cena storitve ni poenotena: v ZD Izola in ZD Koper je treba zanjo odšteti 110 evrov, v ZD Piran 100 evrov.

Na testiranje v ZD Izola se lahko naročite vse delovne dni v tednu, med 12. in 14. uro, na tel. št. 056 635 010. Odvzem brisa v koprskem ZD poteka na Bonifiki, prav tako po predhodnem naročilu, in sicer na tel. št. 056 203 615. Za odvzem v ZD Piran se morajo osebe, ki nimajo svojega osebnega zdravnika v tamkajšnji občini, naročiti preko koordinatorja »covid točke«, na tel. št. 064 144 966, medtem ko se občani naročijo pri svojem izbranem zdravniku.

 

Testiranje za dokazovanje prisotnosti protiteles 

Če želite preveriti, ali ste že bili v stiku z novim koronavirusom oziroma ali se je vaš organizem nanj že odzval s tvorjenjem protiteles, pa morate opraviti krvni test in serološke preiskave.

30. oktobra 2020
Omejitev odpiralnega časa v dežurni Lekarni Koper

V dežurni Lekarni Koper, enoti s 24-urno preskrbo z zdravili, bodo v skladu s priporočilom Ministrstva za zdravje v obdobju od 30. 10. do 17. 11. 2020 omejili odpiralni čas do 21. ure.

Dežurstvo bo potekalo:
– od ponedeljka do petka od 19.00 do 21.00,
– ob sobotah od 13.00 do 21.00,
– ob nedeljah in praznikih od 8.00 do 21.00.
(tel. 05 611 00 00)

Lekarna Izola (tel. 05 640 03 00)
Urnik: od ponedeljka do petka od 7.30 do 19.00, ob sobotah od 7.30 do 13.00.

Lekarna San Simon (tel. 05 640 00 30)
Urnik: od ponedeljka do petka od 8.00 do 20.00, ob sobotah od 8.00 do 12.00.

28. oktobra 2020
Udeležba v presejalnih programih vam lahko reši življenje
Z odredbo Ministrstva za zdravje je določeno, da organizirani presejalni programi za zgodnje odkrivanje raka v času epidemije delujejo nemoteno.

Če raka odkrijejo zgodaj, je dobro ozdravljiv, zdravljenje manj obsežno in kakovost življenja boljša. Zato je pomembno, da se tudi v času epidemije odzovete na vabilo presejalnih programov ZORA, DORA in Svit, kjer so poskrbeli za varno obravnavo.
Več

28. oktobra 2020
Brezplačni prevoz Prostofer obratuje, vendar z določenimi omejitvami

Kot ste seznanjeni, je naše gibanje trenutno omejeno na občine. Kljub vsemu nekateri občani še zmeraj potrebujejo nujni prevoz, zato je pomembno, da jim tega tudi zagotavljamo.

Brezplačni prevoz Prostofer deluje, a pod posebnimi pogoji in z določenimi omejitvami.
– Prevoz se izvede samo za nujne primere (npr. do zdravnika).
– Prevoz se opravi samo v primeru, ko je oseba popolnoma zdrava oz. brez vseh bolezenskih znakov.
– Prevoz se izvede samo znotraj občine (v primeru, da gre za nujni prevoz izven občine, uporabnik potrebuje dokazilo, npr. zdravniško napotnico).

Za ozaveščenost uporabnikov glede vseh omejitev poskrbijo že v klicnem centru, saj uporabnika ob vsakem klicu vprašajo, ali je prevoz res nujen ali ga je mogoče preložiti. Individualni prevoz za starejše, ki sodijo v najranljivejšo skupino, je varnejši od javnih prevoznih sredstev.

Klicni center: 080 10 10
27. oktobra 2020
Obvestilo uporabnikom Mestne knjižnice Izola

Zaradi dodatnih navodil Ministrstva za kulturo RS bo knjižnica do nadaljnjega zaprta. Omogočen je le dostop do e-knjig in drugega gradiva na daljavo. Prav tako vam naročeno gradivo lahko dostavijo preko klasične pošte.
Več

27. oktobra 2020
Slovenci na leto prižgemo okrog 16 milijonov sveč, od tega dve tretjini ob 1. novembru

Približujejo se dnevi, ko se spominjamo pokojnih. Sodeč po ocenah vsak Slovenec v povprečju prižge osem sveč letno, vsi skupaj pa okrog 16 milijonov; od tega naj bi dve tretjini nagrobnih sveč porabili 1. novembra, ob dnevu spomina na mrtve. Občanke in občane znova opominjamo, naj ne obiskujejo pokopališč le v času praznikov, temveč tudi prej oz. kasneje, da bi preprečili zbiranje in srečevanje ter s tem širjenje virusa.
Več

27. oktobra 2020
Delovanje Upravne enote Izola v času epidemije

– Za obisk upravne enote z namenom urejanja upravnih zadev se mora stranka predhodno naročiti, bodisi po telefonu: 05 660 04 00, elektronsko: ue.izola@gov.si ali s posredovanjem naročila v obliki klasične pošte.

– Nenaročene stranke sprejemajo zgolj v primeru urejanja nujnih zadev, katerih rešitve ni mogoče odložiti na kasnejši čas.

– Plačilni promet (npr. plačilo upravne takse) se prioritetno izvaja z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko) in samo izjemoma z gotovino (oseba nima plačilnih ali kreditnih kartic).

– V prostorih upravne enote in pred vhodom je obvezno nošenje zaščitnih mask, ohranjanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1,5 m) in razkuževanje rok (pri vstopu v upravno enoto).

– V vhodno avlo (pred glavno pisarno) je dovoljeno posamično vstopanje, naročene stranke vstopajo na poziv uradne osebe.

– V prostore upravne enote lahko vstopajo samo zdrave osebe.

27. oktobra 2020
Delovanje območne enote centra za socialno delo v času epidemije

V času razglašenih protikoronskih ukrepov je spremenjeno tudi delovanje centrov za socialno delo.

1. Vloge lahko oddate na naslednje načine:
– preko e-uprave,
– po elektronski pošti (gpcsd.izola@gov.si),
– po navadni pošti (Cesta v Pregavor 3 a, 6310 Izola) in
– v poštni nabiralnik na enoti centra za socialno delo.
V izjemnih primerih se lahko odda vlogo telefonsko.
Na obrazcu navedite tudi elektronski naslov in telefonsko številko, za lažjo komunikacijo v primeru dodatnih pojasnil.

2. Kontakt s strokovnim delavcem lahko vzpostavite preko telefona in se dogovorite za termin razgovora.

3. Pomembnejše telefonske številke
– Izredna denarna pomoč, varstveni dodatek: 05 66 22 691
– Denarna socialna pomoč: 05 66 22 683
– Subvencija najemnine, starševsko varstvo, dodatek za nego otroka: 05 66 22 682
– Obravnava otrok in mladoletnikov: 05 66 22 699
– Skrbništvo, rejništvo, invalidi: 05 66 22 697
– Družina: 05 66 22 696
– Pomoč na domu, občinska denarna pomoč: 05 66 22 690

 

 

 

26. oktobra 2020
Iz dneva v dan o koronaukrepih

Od torka, 27. oktobra, do preklica:
– bo gibanje omejeno na občine (z izjemami, kakršne so veljale že spomladi),
pri sprehodih po zelenih površinah in športno-rekreacijski dejavnosti, pri kateri je mogoče vzdrževati do drugih posameznikov najmanj tri metre medsebojne razdalje, posameznikom ali osebam iz skupnega gospodinjstva ne bo treba nositi zaščitne maske.

Obisk pokopališč – priporočilo
Občanke in občane naprošamo, naj ne obiskujejo pokopališč le v času praznikov, temveč tudi prej oz. kasneje, da bi preprečili zbiranje in srečevanje ter s tem širjenje virusa.

 

26. oktobra 2020
Delovanje Mestne knjižnice Izola v času epidemije

Iz Mestne knjižnice Izola sporočajo, da je kljub zaprtju omogočena izposoja gradiva, in sicer skozi okence glavnega vhoda.

Zaželeno je, da ga naročite vnaprej: preko e-pošte knjiznica.izola@guest.arnes.si ali telefona 05 66 31 284 oz. 031 369 283 (ob delavnikih od 10. do 15. ure).

Dodatna pojasnila
– Knjižnica do nadaljnjega deluje po spremenjenem obratovalnem času (od ponedeljka do petka od 10. do 18. ure).
– Vračilo gradiva do preklica ni možno (avtomatično podaljšan rok izposoje).
– Do nadaljnjega so odpovedani vsi dogodki, otroške prireditve, predavanja in izobraževanja.

Za vse, ki še niste včlanjeni v knjižnico, je omogočen vpis preko spleta.

 

23. oktobra 2020
Od ponedeljka vrtci zaprti

Zagotovljeno nujno varstvo otrok

Zaradi poslabšanja epidemiološkega stanja v državi je Vlada RS sprejela odločitev, da bodo vrtci od ponedeljka, 26. oktobra, zaprti. Je pa župan Občine Izola Danilo Markočič po navodilih pristojnega ministrstva sprejel sklep, da se varstvo zagotovi za vse predšolske otroke, katerih starši morajo delati in jim delodajalec ne more omogočiti dela na daljavo. 
Več

23. oktobra 2020
Izvajanje preventivnih ukrepov na javnih površinah In prilagoditve poslovanja

Komunala Izola v sodelovanju z Občino Izola poziva vse občane k upoštevanju predpisanih preventivnih ukrepov in priporočil za preprečevanje širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2 tudi pri uporabi javne infrastrukture in javnih površin. Do nadaljnjega bo potekalo preventivno razkuževanje javnih površin, urbane opreme in druge javne infrastrukture. Tudi pri urejanju zadev, vezanih na izvajanje storitev Komunale Izola, se uporabnike usmerja h komunikaciji preko telefona in elektronske pošte.


Več

23. oktobra 2020
Znova se ustavlja javno življenje

Po četrtkovi objavi podatkov o pojavnosti aktivno okuženih na 100.000 prebivalcev se je tudi Obalno-kraška statistična regija znašla na rdečem seznamu.

Z današnjim dnem:
– so maske obvezne tudi na prostem,
– zapirajo se gostinski obrati (dovoljena je dostava hrane, osebni prevzem je mogoč od 6. do 21. ure).

Od sobote:
– zapirajo se trgovski centri (pri čemer ostajajo odprte živilske trgovine, trgovine z gradbenim in tehničnim materialom, hrano za živali in s kmetijskimi potrebščinami),
– zapirajo se frizerski in kozmetični saloni,
– zapirajo se hoteli (z izjemami za poslovne delegacije, diplomatske in športne profesionalne ekipe).

Od ponedeljka:
– bo omejeno delovanje javnega potniškega prometa,
– se zapirajo vrtci (varstvo otrok bo zagotovljeno skladno z navodili pristojnega ministrstva),
– bodo zaprti dijaški in študentski domovi (razen za tiste dijake oz. študente, ki nimajo drugih možnosti bivanja).

Z območnega združenja RK Izola sporočajo, da bo razdeljevanje toplih obrokov potekalo nemoteno, prav tako bo deloval sistem brezplačnega javnega prevoza – Prostofer.

Odloki, ki bodo začeli veljati v soboto, bodo sprejeti za teden dni, nato bo sledila presoja, ali jih je treba podaljšati.

21. oktobra 2020
Skrb za starejše občane v času epidemije

V času posebnih omejitev, ki jih terja od nas poslabšana epidemiološka slika v državi in izven njenih meja, bo Občina Izola namenjala posebno skrb najbolj ogroženim skupinam.

Nemoteno bo deloval sistem brezplačnega javnega prevoza – Prostofer. Nacionalni inštitut za javno zdravje je odobril dejavnost, saj se storitve izvajajo v skladu z zagotavljanjem vseh varnostnih ukrepov. Obenem za varnost skrbijo tudi referenti v klicnem centru, kjer uporabnikom odsvetujejo vožnjo v primeru slabega počutja oz. bolezenskih znakov.

Z Doma upokojencev Izola obveščajo javnost, da so do preklica prepovedani obiski. Svojce oskrbovancev prosijo za razumevanje in potrpežljivost. V času uradnih ur lahko pokličete na tel. št. 056 100 212 ali 064 136 008 oz. pišete na e-naslov maria.sorgo@du-izola.si.

 

21. oktobra 2020
Poziv k izvajanju samozaščitnih ukrepov (covid-19) v večstanovanjskih objektih

Izredna situacija, zaradi katere država sprejema vrsto obvezujočih ukrepov, zahteva od vseh nas dodatne napore in doslednost pri izvajanju ukrepov.

Zavedati se je treba, da so vsi namenjeni zajezitvi širjenja virusnega obolenja COVID-19 in s tem varstvu zdravja vseh nas. Podrobnosti o izvajanju ukrepov v  večstanovanjskih objektih si lahko preberete v priloženem pozivu.

 

 

20. oktobra 2020
Poziv k prostovoljstvu na področju civilne zaščite

Krizni štab občine Izola poziva prostovoljce, naj se pridružijo aktivnostim civilne zaščite in s tem pomagajo pri zajezitvi širjenja koronavirusa.

K sodelovanju se prijavite tako, da izpolnite priloženi obrazec, ki ga po pošti posredujete v vložišče, na naslov Sončno nabrežje 8, 6310 Izola, s pripisom: Prostovoljstvo – civilna zaščita, oz. ga pošljete preko e-pošte na naslov: posta.oizola@izola.si.

20. oktobra 2020
Obvestilo

Spoštovane občanke in občani,

obveščamo vas, da so v skladu z novimi ukrepi za zajezitev širjenja okužbe s koronavirusom in razglasitvijo epidemije odpovedane uradne ure za stranke.

Poslovanje s strankami poteka preko elektronske in klasične pošte ter preko telefona. V času uradnih ur bomo na Občini Izola dosegljivi na telefonskih številkah 05 66 00 107 – kabinet župana, 05 66 00 100 – centrala,  05 66 00 350 – številka občinskega inšpektorata in redarstva – ter 051 442 330 – dežurna številka občinskega redarstva. Naslov za pošiljanje elektronske pošte pa je posta.oizola@izola.si. Omejitev za stranke velja tudi na krajevnih skupnostih v občini Izola, kjer bodo do nadaljnjega dosegljivi na navedenih telefonskih številkah: KS Jagodje-Dobrava in KS Korte na številki 051 259 576 ter KS Haliaetum, KS Izola staro mesto in KS Livade na številki 030 466 981.

Stranke lahko vloge oddajo v poštni nabiralnik na pročelju stavbe.

V naši občini smo s skupnimi močmi in tesnem sodelovanju z vami, spoštovane občanke in občani, uspeli zajeziti širjenje virusa. Tudi v prihodnje bomo pri preprečevanju širjenja okužbe uspešni, če bomo spoštovali priporočila vlade in NIJZ ter bili strpni drug do drugega.

O vseh pomembnih informacijah bo javnost obveščena preko občinske spletne strani in družbenih omrežij.

 

Župan Danilo Markočič

16. oktobra 2020
Življenje s koronavirusom v Izoli

V občini Izola smo v času omejevanja epidemije koronavirusa pokazali obilo samoiniciativnosti, solidarnosti in ne nazadnje tudi povezanosti vseh, ki tu živimo in delamo. Aktivnosti je koordiniral krizni štab občine Izola, ki se je sestajal vsak dan, da bi lahko čim učinkoviteje reševal izzive, ki so jih prinašali sprotni ukrepi na državni in lokalni ravni. Izdelana in objavljena je bila brošura z osnovnimi informacijami ter navodili, kako ravnati in katere institucije so občanom na voljo ob epidemiji; dostopna je na tej povezavi.


Več

12. septembra 2020
Slovesnost ob obletnici dneva vrnitve Primorske k matični domovini

Vrnitve Primorske k matični domovini_ vabilo za občane

Danes ob 12. uri se bo odvila osrednja slovesnost ob državnem prazniku – obletnici vrnitve Primorske k matični domovini. Slovesnost gosti Občina Ankaran v sodelovanju z ankaranskim ZB za vrednote NOB ter s podporo vseh primorskih občin.

V luči covid-19 razmer bo organizirana kot slovesnost zaprtega tipa, brez občinstva. Program prireditve bo preplet dogajanja na prizorišču, posnetkov nastopajočih na različnih lokacijah v ankaranski občini ter arhivskih posnetkov zgodovinskih obdobij Primorske in njenih ljudi.

Slavnostna govornica bo gospa Majda Širca, častni gost pa bo predsednik Republike Slovenije Borut Pahor. Poleg pozdravnega nagovora predsednika Pahorja bosta občinstvo nagovorila tudi župan Občine Ankaran Gregor Strmčnik, podžupanji Barbara Švagelj in mag. Martina Angelini ter predsednica ZB za vrednote NOB Ankaran Darinka Vovk.

Proslavo bosta neposredno prenašala TV Slovenija 2 in Radio Koper.

Vljudno vabljeni k ogledu slovesnosti v soboto, 12. 9. 2020 ob 12. uri, – tokrat v udobju svojega doma, pred televizijskim zaslonom ali radijskim sprejemnikom. 

22. aprila 2020
Krajevne skupnosti bodo delile obrazne maske

Civilna zaščita Občine Izola je vsem petim krajevnim skupnostim razdelila obrazne higienske maske znamke Airlaid, proizvajalca Korez – Sorting Group iz Grobelna, namenjene za širšo rabo in ne za medicinske namene. Narejene so iz štirih slojev gosto tkanega materiala, ki je odporen na ročno pranje in likanje ter elastike. Maske so primerne za kratkotrajno uporabo, kot na primer nakup v trgovini.

Na sedežu KS Livade, Veluščkova 8, bodo obrazne maske delili v četrtek, 23. aprila, med 17. in 19. uro, do porabe zalog.

Iz KS Izola staro mesto sporočajo, da bodo maske delili v četrtek, 23. aprila, po 11. uri na Trgu Republike, Velikem trgu in Manziolijevem trgu.

V KS Jagodje – Dobrava bodo maske na voljo za prevzem na sedežu krajevne skupnosti, na naslovu Jagodje 24/a. Za prevzem prosimo pokličite predsednika Matjaža Gergeto, na telefonsko številko: 040 474 255.

V KS Korte bodo maske razdelili starejšim osebam po vaseh.

V KS Haliaetum pa bodo maske delili pred gasilskim domom na Brkinski ulici 15, v petek, 24. aprila, med 13. in 16. uro.

17. aprila 2020
Jutri stopi v veljavo nov odlok

To soboto stopi v veljavo novi odlok o začasni splošni prepovedi gibanja in zbiranja ljudi na javnih mestih, ki dopušča nekatere športne aktivnosti posameznikov v svoji občini, pa tudi vzdrževalna in sezonska dela na zasebnih zemljiščih izven občine prebivanja.

Vlada Republike Slovenije je na dopisni seji 15. aprila 2020 izdala Odlok o začasni splošni prepovedi gibanja in zbiranja ljudi na javnih krajih, površinah in mestih v Republiki Sloveniji ter prepovedi gibanja izven občin, ki začne veljati jutri, 18. aprila 2020, in velja do preklica.

POZOR: Posameznikom in skupinam, ki jim je po tem odloku zaradi izvajanja vzdrževalnih del ali sezonskih opravil dovoljen prihod, odhod in zadrževanje na zasebnem zemljišču ali objektu izven občine prebivališča morajo imeti pri sebi izpisek iz zemljiške knjige ali drugo listino, s katero dokazujejo pravico do uporabe zemljišča ali objekta in lastnoročno podpisano čitljivo izjavo. Primer izjave je v priponki.

Med drugim je dovoljen tudi dostop do javnih parkov in drugih sprehajalnih površin, vendar le v občini prebivališča. Posameznik lahko ob upoštevanju ohranjanja varne razdalje do drugih oseb na prostem oziroma v odprtih javnih krajih v občini prebivališča, izvaja športno-rekreacijsko dejavnost individualnega značaja (npr. tek, kolesarjenje, golf, joga) ali izvaja takšno športno-rekreacijsko dejavnost, pri kateri ob običajnem izvajanju ni mogoč stik z drugimi posamezniki (npr. tenis, badminton, balinanje).

Avtor fotografije: Riiba

Odlok prepoved gibanja velja od 18.4.2020 (00000003)

Vzorec_Izjava_prehajanje meje

16. aprila 2020
Katalog izolskega podjetništva

Spoštovane Izolanke in Izolani, podjetnice in podjetniki,

na Občini Izola se zavedamo razsežnosti posledic, ki se bodo odražale v gospodarstvu zaradi neljube epidemije novega korona virusa. Zaradi tega smo se odločili, da bomo kot enega izmed srednjeročnih ukrepov pomoči gospodarstvu v občini Izola izdelali brezplačen katalog izolskega podjetništva, v katerega bi želeli vključiti prav vsakega izolskega samostojnega podjetnika, obrtnika, gospodarstvenika, ne glede na to, kaj proizvaja oziroma katero storitveno dejavnost nudi.

Za vas smo pripravili vprašalnik in vas naprošamo, da nam ga izpolnjenega vrnete do ponedeljka, 20. aprila 2020, na e-naslov: ostanidoma@izola.si z navedbo zadeve: Katalog izolskih podjetnikov, pri pošiljanju podatkov pa sledite navodilom v obrazcu. Vabljeni ste vsi podjetniki, tudi tisti, ki imate v občini Izola le sedež in svojo dejavnost izvajate v drugi občini, kot tisti, ki imate sedež drugje, pa v Izoli dejansko opravljate svojo dejavnost.

Brezplačni katalog bo v prvi fazi objavljen na spletu (spletna stran Občine Izola ter Območno obrtno-podjetniške zbornice Izola), v nadaljevanju pa ga bomo tudi natisnili ter razposlali v vsa izolska gospodinjstva.

S katalogom želimo promovirati vse naše podjetnike ter spodbujati lokalno gospodarstvo, nakup izolskih proizvodov, posluževanje izolskih storitev, zato vas vabimo, da k akciji pristopite v čim večjem možnem številu. Prepričani smo, da bomo vsi presenečeni, ko bomo ugotovili, kaj vse lahko Izola nudi.

KATALOG IZOLSKEGA PODJETNIŠTVA – obrazec

https://www.facebook.com/obcinaizola/posts/1511921958988524

 

27. marca 2020
Obvestilo o vzpostavitvi Psihološkega telefona v Zdravstvenem domu Izola

V Zdravstvenem domu Izola so pričeli z izvajanjem nove brezplačne storitve – Psihološki telefon, ki je namenjen vsem, ki v trenutni epidemiološki situaciji doživljajo duševno stisko. Služi predvsem razbremenitvi in psihološkemu svetovanju, kako lahko stisko zmanjšamo oz. jo bolje obvladujemo.
Več

26. marca 2020
Pomoč občanom, ki zaradi izolacije doživljajo stiske

Iz društva Center za psihoterapijo in psihosocialno pomoč Koper (CPPK) občanom in občankam Obalno-kraške regije sporočajo, da nudijo brezplačno psihosocialno podporo, psihološko pomoč in svetovanje občanom, ki zaradi razglasitve epidemije in posledično ukrepov za preprečevanje širjenja virusa, doživljajo stiske, strah in zaskrbljenost.
Več

17. marca 2020
Župan sprejel sklep o zagotavljanju varstva otrok na domu

Župan Občine Izola je sprejel sklep o zagotavljanju varstva na domu za otroke staršev, ki opravljajo urgentne poklice v razmerah epidemije.

Starši, ki so zaposleni v sektorju kritične infrastrukture in potrebujejo varstvo otrok na domu izpolnijo obrazec – izjavo o potrebi po varovanju otroka na domu.

K izjavi morajo starši priložiti potrdilo delodajalca o upravičenosti do varovanja otrok na domu.

Varstvo otrok na domu bodo izvajale vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic iz vrtca Mavrica Izola in vrtca L’Aquilone.

Starši, ki so dolžni še naprej opravljati svoje delo in potrebujejo varovanje otrok na domu, pošljejo izpolnjeno izjavo o potrebah po varovanju otrok na domu in potrdilo delodajalca

na elektronski naslov: posta.oizola@izola.si.

SKLEP varstvo otrok na domu-SLO

IZJAVA starša-o potrebi po varovanju otrok na domu

POTRDILO delodajalcaa-varovanje otrok na domu

Za morebitna dodatna vprašanja lahko pokličete koordinatorico  Kristino Zelić, vodja Urada za družbene dejavnosti (tel. št. 041 831 003 oz. na elektronski naslov: kristina.zelic@izola.si)

 

 

 

 

 

Datoteke za prenos

NOVO NA PORTALU

1. decembra 2020
Lažna novica o delovanju izolskega doma upokojencev

V nedeljo, 29. novembra 2020, je uporabnik družbenega omrežja Facebook...


Za pravilno oddajo PRIJAVE NAPAKE vas prosimo, da izpolnite spodnja polja
Per la corretta presentazione della DESCRIZIONE DELL'ERRORE si prega di compilare tutti i campi sottostanti

V center za prijavo napak, ki je na voljo 24 ur na dan vse dni v letu lahko tudi pokličete. Telefonska številka 041 310 997.


×
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!