Življenje v Izoli

04 / Turizem

OBČINA IZOLA
COMUNE DI ISOLA
Sončno nabrežje 8
Riva del sole 8
SI-6310 Slovenija

ID za DDV: SI16510801

T +386 5 66 00 100
E posta.oizola@izola.si

VLOŽIŠČE, uradne ure
Ponedeljek 8:00 - 12:00
Torek 8:00 - 12:00
Sreda 8:00 - 12:00 in 14:00 - 17:00
Četrtek 8:00 - 12:00
Petek 8:00 - 12:00

17. julija 2020
Začetek dogajanja na Poletnem otoku zamaknjen na konec prihodnjega tedna

V julijski številki občinskega glasila Bobnič smo napovedali Poletni otok s kotalkališčem v parku Pietro Coppo. Preteklo zimo je dogajanje v Izoli zaznamoval Zimski otok z drsališčem, letošnje poletne mesece pa napovedujemo Poletni otok s kotalkališčem. Zaradi usklajevanja z novimi ukrepi za preprečevanje širjenja koronavirusa se nadejamo, da bo Poletni otok zaživel konec prihodnjega tedna. O vseh spremembah vas bomo pravočasno obveščali.

Foto: Riiba

16. julija 2020
12 doživetij za popoln oddih v naši Istri

V Istri si lahko privoščite razgibane, aktivnosti polne počitnice ali umirjen, sproščujoč oddih. Oglejte si nabor doživetij, tudi nekaterih manj poznanih, ki bodo vašemu obisku dodala noto pristnosti in ga začinila s kančkom lokalnega pridiha. 
Več

15. julija 2020
Pridite varno domov!

V Vinakoper so pričeli s poletno akcijo spodbujanja odgovornega pitja. Z nagovorom Pridi varno domov v simpatičnem videu (https://www.youtube.com/watch?v=xAPS4XJUeu0) pozivajo k odgovornemu pitju in ravnanju v prometu. Akciji so podporo izkazale tudi Mestna občina Koper, Občina Izola in Občina Piran. Postala bo del poletnih komunikacijskih nagovorov.
Več

9. julija 2020
Izolska promenada tudi mimo kampa Jadranka

Izolska promenada je pridobila nov podaljšek. Za občanke in občane ter obiskovalce bo med 6. in 22. uro možen prehod neposredno ob morju tudi mimo kampa Jadranka. Občina želi na tem območju urediti novo javno plažo in temu delu Izole končno dati kakovostnejše vsebine, ki si jih Izolani zaslužijo.
Več

8. julija 2020
Na Sončnem nabrežju začasno območje za pešce

V sklopu prometne ureditve in umirjanja prometa v času visoke turistične sezone bo vsak petek in soboto od 10. julija do vključno 29. avgusta med 18. in 24. uro začasno uvedeno območje za pešce na delu Sončnega nabrežja od Trga republike do Velikega trga, kjer bo za vozila prepovedan promet, prostor pa namenjen pešcem. Domačini in obiskovalci bodo na omenjenem delu Izole uživali v razširjeni gostinski ponudbi. Če bodo razmere dopuščale, bodo nameščene tudi stojnice s ponudbo lokalnih izdelkov.

16. junija 2020
Prisluhnite skrivnostim domačinov

Na Turističnem združenju Izola smo s sredstvi pridobljenimi z javnega razpisa Slovenske turistične organizacije (STO) za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v letu 2020 lansirali letošnjo osrednjo promocijsko kampanjo. Glede na trenutne razmere v turističnem sektorju in dejstvo, da Izola vsako leto našteje največ domačih obiskovalcev, se kampanja v prvi fazi osredotoča prav na slovenskega gosta. Vsebina kampanje “Skrivnosti Izole in domačinov” nagovarja obiskovalce k spoznavanju kraja preko pristne izkušnje z lokalnim okoljem in njegovimi prebivalci – v osrednjo vlogo namreč postavlja Izolanko in Izolana.

S promocijsko kampanjo sledimo cilju ohranjanja prepoznavnosti Izole kot ene vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji tako med domačimi kot tujimi gosti. Turistično združenje Izola v zadnjih letih veliko vlaga tudi v promocijo na domačem trgu in nagovarja domačega gosta, saj ta predstavlja več kot polovico obiskovalcev v Izoli. V drugem delu se bo kampanja odvila še na ključnih tujih trgih: v Avstriji, Nemčiji, Italiji in na Češkem.

Barbara in Matej obiskovalce popeljeta k spoznavanju domačega kraja
S ciljem poglobljene komunikacije s ključnimi izolskimi personami, ki so bile v preteklih letih identificirane skozi različne raziskave, v letošnjem letu skozi krovno promocijsko kampanjo ustvarjamo prvooseben ter avtentičen odnos med obiskovalci in domačini. Izolo namreč predstavljamo skozi oči Izolanke Barbare in Izolana Mateja, vsak od njiju pa na izolsko pustolovščino odpelje tudi eno od tipičnih izolskih person. Na spoznavanju Izole se jima pridružita dve spletni vplivnici, ki po njunih profilih sovpadata z izolskimi turističnimi personami. Domačina tako predstavljata vir, preko katerega gostje spoznavajo Izolo, njene skrite kotičke in skrivnosti oz. zanimivosti Izolanov iz prve roke.

Osrednji namen kampanje je uporabniku ponuditi prvovrstno izkušnjo, sočasno pa prikazati Izolo kot avtentično turistično destinacijo, katere ključne prednosti so bogata kulturna in naravna dediščina, povezanost obmorskega dela ter zaledja in predvsem odprti, vedno prijazni domačini, ki z veseljem delijo svoje zgodbe z obiskovalci. Skozi 8 video spotov in osebno pripoved obeh glavnih likov (Barbare in Mateja) na pristajalnih straneh skozi osebno noto nagovarjamo tudi zahtevnejšega potencialnega obiskovalca, ki se lahko sprehodi skozi ključne izolske turistične produkte in doživi Izolo na pristen način.

Komu boste sledili: sproščeni Barbari ali aktivnemu Mateju?
Z dvema različnima profiloma domačinov in ciljnim trženjem si obetamo lažji prenos ključnega sporočila do potencialnih obiskovalcev. Vsako od naših person bomo namreč targetirali z zanjo/zanj prilagojenim profilom in sporočilom. Bolj aktivni in željni raziskovanja bodo sledili Mateju, tisti bolj sproščeni, predvsem družine z mlajšimi otroki, pa Barbari.

Kulinariko, naravno in kulturno dediščino, sonce in morje ter aktiven oddih, ki so tudi nosilni produkti naše destinacije, v digitalni kampanji predstavljamo preko privlačnih video in foto vsebin ter podpornih besedil v obliki prvoosebne pripovedi. Vsebine so dosegljive na t.i. pristajalni strani, s katere lahko sledimo različnim doživetjem po lastnem okusu, predvsem pa lahko že v prvi fazi izbiramo ali želimo slediti Barbari ali Mateju.

Poleg digitalnega dela oba glavna lika kampanje domače goste nagovarjata tudi z jumbo in giga panojev, ki so v mesecu juniju postavljeni v vseh večjih slovenskih mestih.

Dean Kocjančič, direktor Turističnega združenja Izola: »V prvi vrsti želimo uporabnikom prikazati avtentično izkušnjo domačinov, skozi katero se bodo vživeli v utrip Izole. Ljudje na potovanjih namreč ne iščejo zgolj novosti, ampak vse bolj hrepenijo po novem doživetju starega. Želijo spoznati zgodbe, ki so tu že od nekdaj bile, običaje, ki so postali tradicija, značilne okuse, skrite kotičke… In točno to je Izola. Sama zgodba ni osredotočena zgolj na glavno poletno sezono, temveč na vse letne čase, saj želimo Izolo predstaviti kot celoletno destinacijo za oddih, na dolgi rok ciljamo tudi na zahtevnejše goste. S tem bomo zagotovili učinkovito podporo turističnemu gospodarstvu.«

Zgodba oblikovana v sodelovanju z agencijo April 8
Želeno vsebino smo v atraktivno zgodbo oblikovali v sodelovanju s kreativno agencijo April 8 iz Ljubljane. Za to, da je zgodba zaživela tudi na ekranu, pa je poskrbelo natančno oko mednarodno priznanega fotografa in snemalca Mitje Božiča.

Zdaj je čas za #mojaslovenija
Ker je v tem času še bolj kot kdaj koli prej pomembno sodelovanje, se priključujemo tudi kampanji STO, ki enotno nagovarja slovenskega gosta. V akcijo so vključene vodilne destinacije, turistično gospodarstvo in mediji. Za prepoznavnost kampanje in uspešno nagovarjanje domačih gostov, bodo skrbeli tudi prepoznavni obrazi našega kraja.

Vsebine kampanje so na voljo na povezavi: https://www.visitizola.com/skrivnosti-domacinov/

9. junija 2020
Pričetek urbanistične delavnice za območji Argo in Mala oprema

Danes se je uradno pričela urbanistična delavnica za območji IPA 3 in IPA 4 v Izoli. Tri strokovne skupine Fakultete za arhitekturo Univerze v Ljubljani pod vodstvom prof. Alenke Fikfak, prof. Alessia Princica in prof. Janeza Koželja bodo do jeseni na podlagi preveritev in analiz podale strokovne rešitve urbanistične ureditve območja in njene vpetosti v širši prostor.
Več

Arhiv novic
KOLEDAR
< avgust 2020 >
PO TO SR ČE PE SO NE
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

NOVO NA PORTALU

14. avgusta 2020
Občina Izola udejanja participativni proračun

Projekt Soustvarjam skupnost bo zaživel že to jesen ...


Za pravilno oddajo PRIJAVE NAPAKE vas prosimo, da izpolnite spodnja polja
Per la corretta presentazione della DESCRIZIONE DELL'ERRORE si prega di compilare tutti i campi sottostanti

V center za prijavo napak, ki je na voljo 24 ur na dan vse dni v letu lahko tudi pokličete. Telefonska številka 041 310 997.


×
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!