Življenje v Izoli

04 / Turizem

OBČINA IZOLA
COMUNE DI ISOLA
Sončno nabrežje 8
Riva del sole 8
SI-6310 Slovenija

ID za DDV: SI16510801

T +386 5 66 00 100
E posta.oizola@izola.si

VLOŽIŠČE, uradne ure
Ponedeljek 8:00 - 12:00
Torek 8:00 - 12:00
Sreda 8:00 - 12:00 in 14:00 - 17:00
Četrtek 8:00 - 12:00
Petek 8:00 - 12:00

16. junija 2020
Prisluhnite skrivnostim domačinov

Na Turističnem združenju Izola smo s sredstvi pridobljenimi z javnega razpisa Slovenske turistične organizacije (STO) za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v letu 2020 lansirali letošnjo osrednjo promocijsko kampanjo. Glede na trenutne razmere v turističnem sektorju in dejstvo, da Izola vsako leto našteje največ domačih obiskovalcev, se kampanja v prvi fazi osredotoča prav na slovenskega gosta. Vsebina kampanje “Skrivnosti Izole in domačinov” nagovarja obiskovalce k spoznavanju kraja preko pristne izkušnje z lokalnim okoljem in njegovimi prebivalci – v osrednjo vlogo namreč postavlja Izolanko in Izolana.

S promocijsko kampanjo sledimo cilju ohranjanja prepoznavnosti Izole kot ene vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji tako med domačimi kot tujimi gosti. Turistično združenje Izola v zadnjih letih veliko vlaga tudi v promocijo na domačem trgu in nagovarja domačega gosta, saj ta predstavlja več kot polovico obiskovalcev v Izoli. V drugem delu se bo kampanja odvila še na ključnih tujih trgih: v Avstriji, Nemčiji, Italiji in na Češkem.

Barbara in Matej obiskovalce popeljeta k spoznavanju domačega kraja
S ciljem poglobljene komunikacije s ključnimi izolskimi personami, ki so bile v preteklih letih identificirane skozi različne raziskave, v letošnjem letu skozi krovno promocijsko kampanjo ustvarjamo prvooseben ter avtentičen odnos med obiskovalci in domačini. Izolo namreč predstavljamo skozi oči Izolanke Barbare in Izolana Mateja, vsak od njiju pa na izolsko pustolovščino odpelje tudi eno od tipičnih izolskih person. Na spoznavanju Izole se jima pridružita dve spletni vplivnici, ki po njunih profilih sovpadata z izolskimi turističnimi personami. Domačina tako predstavljata vir, preko katerega gostje spoznavajo Izolo, njene skrite kotičke in skrivnosti oz. zanimivosti Izolanov iz prve roke.

Osrednji namen kampanje je uporabniku ponuditi prvovrstno izkušnjo, sočasno pa prikazati Izolo kot avtentično turistično destinacijo, katere ključne prednosti so bogata kulturna in naravna dediščina, povezanost obmorskega dela ter zaledja in predvsem odprti, vedno prijazni domačini, ki z veseljem delijo svoje zgodbe z obiskovalci. Skozi 8 video spotov in osebno pripoved obeh glavnih likov (Barbare in Mateja) na pristajalnih straneh skozi osebno noto nagovarjamo tudi zahtevnejšega potencialnega obiskovalca, ki se lahko sprehodi skozi ključne izolske turistične produkte in doživi Izolo na pristen način.

Komu boste sledili: sproščeni Barbari ali aktivnemu Mateju?
Z dvema različnima profiloma domačinov in ciljnim trženjem si obetamo lažji prenos ključnega sporočila do potencialnih obiskovalcev. Vsako od naših person bomo namreč targetirali z zanjo/zanj prilagojenim profilom in sporočilom. Bolj aktivni in željni raziskovanja bodo sledili Mateju, tisti bolj sproščeni, predvsem družine z mlajšimi otroki, pa Barbari.

Kulinariko, naravno in kulturno dediščino, sonce in morje ter aktiven oddih, ki so tudi nosilni produkti naše destinacije, v digitalni kampanji predstavljamo preko privlačnih video in foto vsebin ter podpornih besedil v obliki prvoosebne pripovedi. Vsebine so dosegljive na t.i. pristajalni strani, s katere lahko sledimo različnim doživetjem po lastnem okusu, predvsem pa lahko že v prvi fazi izbiramo ali želimo slediti Barbari ali Mateju.

Poleg digitalnega dela oba glavna lika kampanje domače goste nagovarjata tudi z jumbo in giga panojev, ki so v mesecu juniju postavljeni v vseh večjih slovenskih mestih.

Dean Kocjančič, direktor Turističnega združenja Izola: »V prvi vrsti želimo uporabnikom prikazati avtentično izkušnjo domačinov, skozi katero se bodo vživeli v utrip Izole. Ljudje na potovanjih namreč ne iščejo zgolj novosti, ampak vse bolj hrepenijo po novem doživetju starega. Želijo spoznati zgodbe, ki so tu že od nekdaj bile, običaje, ki so postali tradicija, značilne okuse, skrite kotičke… In točno to je Izola. Sama zgodba ni osredotočena zgolj na glavno poletno sezono, temveč na vse letne čase, saj želimo Izolo predstaviti kot celoletno destinacijo za oddih, na dolgi rok ciljamo tudi na zahtevnejše goste. S tem bomo zagotovili učinkovito podporo turističnemu gospodarstvu.«

Zgodba oblikovana v sodelovanju z agencijo April 8
Želeno vsebino smo v atraktivno zgodbo oblikovali v sodelovanju s kreativno agencijo April 8 iz Ljubljane. Za to, da je zgodba zaživela tudi na ekranu, pa je poskrbelo natančno oko mednarodno priznanega fotografa in snemalca Mitje Božiča.

Zdaj je čas za #mojaslovenija
Ker je v tem času še bolj kot kdaj koli prej pomembno sodelovanje, se priključujemo tudi kampanji STO, ki enotno nagovarja slovenskega gosta. V akcijo so vključene vodilne destinacije, turistično gospodarstvo in mediji. Za prepoznavnost kampanje in uspešno nagovarjanje domačih gostov, bodo skrbeli tudi prepoznavni obrazi našega kraja.

Vsebine kampanje so na voljo na povezavi: https://www.visitizola.com/skrivnosti-domacinov/

9. junija 2020
Pričetek urbanistične delavnice za območji Argo in Mala oprema

Danes se je uradno pričela urbanistična delavnica za območji IPA 3 in IPA 4 v Izoli. Tri strokovne skupine Fakultete za arhitekturo Univerze v Ljubljani pod vodstvom prof. Alenke Fikfak, prof. Alessia Princica in prof. Janeza Koželja bodo do jeseni na podlagi preveritev in analiz podale strokovne rešitve urbanistične ureditve območja in njene vpetosti v širši prostor.
Več

8. maja 2020
Prepoved zbiranja na javnih krajih še vedno v veljavi

Vlada RS je na včerajšnji dopisni seji podaljšala veljavnost ukrepov v odloku o začasni splošni prepovedi gibanja in zbiranja ljudi na javnih krajih. Župani občin slovenske Istre, PU Koper in Zdravstveni inšpektorat zato prebivalke in prebivalce ter obiskovalke in obiskovalce opozarjajo, da je zadrževanje na plažah in drugih javnih površinah še vedno prepovedano.
Več

22. aprila 2020
Občina Izola se poteguje za pridobitev znaka Slovenia Green

Občina Izola si že vrsto let na različnih področjih prizadeva delovati po trajnostnih načelih, prijaznih do uporabnikov in okolja. V sklopu letošnjega poziva za pridobitev znaka Slovenia Green se je kot destinacija prijavila v zeleno shemo slovenskega turizma in kljub izrednim razmeram pospešeno načrtuje aktivnosti s ciljem, da bi prestižni znak pridobila v roku enega leta. Z njim se bo na slovenskem, evropskem in globalnem trgu pozicionirala kot okolju in družbi prijazna destinacija.

Zelena shema slovenskega turizma (ZSST) je nacionalni program in certifikacijska shema, ki pod krovno znamko Slovenia Green združuje vsa prizadevanja za trajnostni razvoj turizma v Sloveniji, destinacijam in ponudnikom ponuja konkretna orodja za oceno in izboljšanje trajnostnega delovanja ter skozi znamko Slovenia Green to zeleno delovanje tudi promovira. Do sedaj je znak Slovenia Green Destination uspešno pridobilo 53 slovenskih destinacij.

Zelena ekipa v boj za zeleni znak
Več

14. aprila 2020
Prepoznavnost Izole sega tudi na tuje trge

V mesecu marcu  je bil v italijanski reviji PLATINUM Aziende&Protagonisti, pod rubriko Slovenija 2020, objavljen članek o izolski občini. Občina Izola, JZP Izola ter TZ Izola so združili moči in v njem predstavili paleto priložnosti, ki jih ponuja naše mesto.
Več

12. marca 2020
OBVESTILO

Spoštovani občani in občanke, dragi obiskovalci,

Župani Občine Izola, Mestne občine Koper, Občine Piran in Občine Ankaran smo sprejeli odločitev o omejitvi poslovanja občinskih uprav, občinskih komunalnih podjetij, občinskih javnih zavodov in krajevnih skupnosti. Namen ukrepov je zajeziti širjenje okužbe z novim virusom SARS-CoV-2. Do nadaljnjega so tako uradne ure za sprejem strank odpovedane, navedene ustanove bodo v času uradnih ur dosegljive prek telefona, pošte in elektronske pošte. Ukrep začne veljati z jutrišnjim dnem, 13. 3. 2020. 

V času uradnih ur bomo na Občini Izola dosegljivi na telefonskih številkah 05 66 00 107 – kabinet župana, 05 66 00 100 – centrala, 05 66 00 350 – številka občinskega inšpektorata in redarstva ter 051 442 330 – dežurna številka občinskega redarstva. Naslov za pošiljanje elektronske pošte pa je posta.oizola@izola.si. Omejitev za stranke velja tudi na krajevnih skupnostih v občini Izola, kjer bodo do nadaljnjega dosegljivi na sledečih telefonskih številkah: KS Jagodje–Dobrava in KS Korte na številki 051 259 576 ter KS Haliaetum, KS Izola staro mesto in KS Livade na številki 030 466 981.

O vseh pomembnih informacijah bo javnost obveščena preko občinske spletne strani in družbenih omrežij.

Vse osebe s sumom na okužbo s korona virusom, ki kažejo bolezenske znake (vročina, kašelj, oteženo dihanje) pozivamo, naj ravnajo skladno z navodili Nacionalnega inštituta za javno zdravje in Ministrstva za zdravje. Pomembno je, da ne vstopate v stavbo zdravstvenega doma, ampak pokličete svojega izbranega osebnega zdravnika oziroma pediatra. Glede nadaljnjega ukrepanja sledite navodilom zdravnika.

Z navedenimi ukrepi želimo skupaj odgovorno prispevati k preprečevanju širjenja nalezljivega virusa, predvsem preprečiti nova žarišča in okužbo tistih, za katere bi lahko bila usodna.

Prosimo za razumevanje v upanju, da se naše vsakdanje življenje kmalu vrne v ustaljene tirnice.

Obvestilo_korona_slo

Avviso_corona

 Foto: Jaka Ivančič

24. oktobra 2019
Odlični rezultati turističnega obiska v Izoli

Izola, 24. oktober 2019 – Trend dobrih rezultatov se nadaljuje tudi v jesenskem času. Obiskovalci se v tem sproščenem času predajajo kulinaričnim užitkom ter obiskujejo naše prečudovite razgledne točke.

Uradni podatki o turističnem obisku v mesecu septembru so dobri saj že šesti mesec zapored beležimo rast tako prihodov kot prenočitev. Septembra nas je obiskalo 14.785 gostov, ki so skupaj opravili 52.704 nočitev. V primerjavi s preteklim letom to predstavlja 7 % povečanje števila gostov in 3% povečanje opravljenih prenočitev. Največje število prenočitev je bilo opravljenih v hotelih, sledijo apartmajska naselja in kampi. Povprečna doba bivanja je znašala 3,6 dni (3,7 v letu 2018)

Septembra smo našteli 42 % slovenskih gostov, sledijo jim Nemci 15 %, Avstrijci 10 %, Italijani 6 %, Čehi 4 %, in ostali. V primerjavi s preteklim letom pozitivno izstopa rast prenočitev na naslednjih tržiščih: Italija +29 %, Češka + 28 %, Nemčija +27 %, Madžarska +17 %.

V obdobju januar – september 2019 smo v vseh nastanitvenih enotah zabeležili rekordnih 122.864 turističnih prihodov in kar 456.965 prenočitev. V primerjavi s preteklim letom to predstavlja 12% rast prihodov in 7 % rast prenočitev. Največje število nočitev je bilo opravljenih v hotelih, sledijo apartmajska naselja, kampi. Prav med slednjimi smo zabeležili najvišje rasti gostov in prenočitev. V tem obdobju smo našteli 46% slovenskih gostov.

Med tujimi gosti prevladujejo Nemci, sledijo Avstrijci, Čehi, Italijani in ostali. V prvih devetih mesecih izstopa rast prihodov na češkem, nemškem, italijanskem in avstrijskem tržišču.

Iz podatkov je letos razvidna višja rast števila prihodov od rasti števila opravljenih prenočitev, kar kaže na skrajšanje povprečne dobe bivanja. Le-ta je letošnjem letu znašala 3,7 dni v letu 2018 pa 3,9 dni.

Ne zamudite ribjih specialitet naših gostincev

Kulinarika je v ospredju tudi v jesenskih mesecih, do 9. novembra potekajo Dnevi kraljestva ribe. Kar 17 različnih izolskih restavracij in gostilen ponuja prav posebne menije z odličnimi ribjimi specialitetami. Posebnost izolskih kulinaričnih akcij je, da so v sklopu projekta dolgoletnega kilometer nič, ki zagotavlja svežino in lokalen izvor vseh pripravljenih jedi.

Z e-skiroji do najlepših izolskih razgledov
Izolske vište (razgledne točke) so vse bolj obiskane in prepoznavne., saj obiskovalci izkazujejo veliko navdušenje nad fotografiranjem, ki jih delijo z nami tudi preko družbenih omrežij. Čudoviti razgledi združujejo bogato izolsko podeželje z mestnim utripom ter kličejo po raziskovanju še neodkritih kotičkov. Z namenom, da bi vište ljudem še bolj približali v TIC Izola nudimo možnost najema e-skiroja, s katerim lahko obiskovalci na zanimiv način obiščejo razgledne točke ter spoznajo vse izolske lepote. Vožnja z e-skirojem je preprosta in vedno bolj popularna, saj omogoča hitro in sproščujočo panoramsko vožnjo tako po mestu kot tudi njegovem zaledju.

Arhiv novic
KOLEDAR
< julij 2020 >
PO TO SR ČE PE SO NE
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

NOVO NA PORTALU

3. julija 2020
Občine slovenske Istre so pripravljene na partnerstvo pri urejanju morja in priobalnega pasu


Za pravilno oddajo PRIJAVE NAPAKE vas prosimo, da izpolnite spodnja polja
Per la corretta presentazione della DESCRIZIONE DELL'ERRORE si prega di compilare tutti i campi sottostanti

V center za prijavo napak, ki je na voljo 24 ur na dan vse dni v letu lahko tudi pokličete. Telefonska številka 041 310 997.


×
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!