Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Sedma seja SPV je potekala konec januarja 2017. SPV je obravnaval pobudo za ureditev varne ceste skozi Šared, kjer ej bila predstavljena študija Presoja varnosti ceste LC 140020 Seča – Parecag – Korte Izola (odsek št. 140024 – Bus Šared – odcep Baredi), ki jo je decembra 2016 izdelal pooblaščeni presojevalec varnosti cest Marko Dražumerič. Študijo je naročil pobudnik. Predstavljeni so bili ukrepi za reševanje problematike, ki jih je presojevalec varnosti cest v študiji razdelil na začasne ukrepe in druge ukrepe. Začasni ukrepi, predlagani v študiji, so:
-Prestavitev merilnika hitrosti v območje neposredno pred vstopom v naselje Šared (gledano iz smeri Seča).
-Izdelava idejne skice ureditve ceste in obcestnega prostora (površin za pešce), izključno s horizontalno prometno signalizacijo.
-Redno vzdrževanje obcestnega prostora z ureditvijo bankin, očiščenjem kanalet in kanala za uspešno odvodnjavanje meteorne vode.
-V obdobju do končne rešitve (ureditve ceste skozi naselje) se angažira lokalno redarstvo oziroma policija, da s svojo prisotnostjo (in meritvami hitrosti) prispeva k umirjanju prometa skozi naselje Šared.
Med drugimi ukrepi pa so:
-Izdelava projektne dokumentacije (IDZ v več variantah, PZI). Brez ustrezne dokumentacije se dela za ureditev samostojnih površin za pešce ne morejo izvajati.
-Realizacija ukrepov skladno s projektno dokumentacijo (potrjeno IDZ, PZI). Le to se lahko izvaja na podlagi določitve posameznih prioritet realizacije posameznega ukrepa (kar je v pristojnosti lokalne skupnosti). Izdelava IDZ in PZI mora obvezno slediti realiziranim začasnim ukrepom.
Predstavljeni so bili tudi rezultati meritev hitrosti na Šaredu v obdobju od 25. 11. 2016 do 20. 12. 2016 in, do izvedbe končne rešitve, želja po večji prisotnosti redarjev v času hoje otrok do in od avtobusnega postajališča na Šaredu (zjutraj in popoldne), kar pa bodo redarji izvajali skladno z zmožnostmi, saj jih je premalo. Ker SPV lahko samo predlaga rešitve, ne more pa teh predlaganih rešitev tudi izvesti, je bil sprejet sklep, da se študijo preda Tehnični komisiji SPV, ki naj preveri kratkoročne ukrepe, ki so bili predlagani v študiji. Preko KS Korte pa naj se ugotovi, ali študijo podpirajo tudi ostali krajani Šareda.
V nadaljevanju seje je bil predstavljen koledar nacionalnih preventivnih akcij Javne agencije RS za varnost prometa v letu 2017 ter osnutek Programa dela in finančnega načrta SPV Občine Izola za leto 2017. SPV je pri delovanju omejen s finančnimi sredstvi in bi za optimalno delovanje potreboval okoli 16.000 EUR (1 evro na prebivalca). SPV je Program dela in finančni načrt na seji dopolnil s predlogi prisotnih in ga v nadaljevanju sprejel.
Pod točko Razno je bil prikazan digitalni zemljevid šolskih poti z označenimi nevarnimi točkami na poti v šolo, ki je dosegljiv na spletni strani OŠ Livade (www.oslivade.si/sola/varne-solske-poti/), predstavljeni so bili rezultati ankete za oblikovanje učinkovitega načrta šolskih poti, ki so jo izpolnjevali starši in otroci in 4., 5. in 6. razreda OŠ Livade, ter problematika dovoza na parkirišče prizidka OŠ Livade. Sprejet je bil sklep, da naj občinske strokovne službe preverijo možnost premika parkirišča ob prizidku OŠ Livade proti severu, na drugo stran obstoječega športnega igrišča.